Check

Jag ska inte beklaga mig över hur dålig jag som vanligt är på att skriva här. Men något jag kan skriva är att jag saknar Sverige, mina vänner, min släkt och familj mer än någonsin. Jag tror det kan vara för att mitt år här i USA snart är över och jag blir mer och mer redo att komma hem. Min och Emmas resa smyger sig allt närmare och vi försöker klämma in så mycket som det går nu innan det blir försent. Helgen bjöd på många nya upplevelser som jag kan berätta om men kanske ska avstå ifrån att berätta allt. Men amerikansk fotboll var jag, Emma, Helena och Malin, som är min värdfamiljs nya au pair och tittade på. Vi tog oss till Soldier Field och titta när Bears spöade Bills i en pre season match! Vi klarade oss från regnet, njöt av den mäktiga känslan, drack öl, åt pizza, korv och skrek och hejade när alla andra gjorde det.


 



Läskgubben undrade om vi var cheerleaders...han tyckte det var en riktigt bra raggnings(?)replik...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Längtar efter dig / pappa

2011-08-18 @ 20:21:02

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0