But in the end it is right

Vad hände med tiden? Idag har jag varit här i ett år, 12 månader, 365 dagar. Jag kan knappt förstå det själv. De senaste veckorna har varit fartfyllda och bara sprungit förbi. Jobbat mycket har jag gjort också så att skypa med vänner och familj har inte alls hunnits med. Tråkigt men jag får tänka att jag snart träffar er alla. Jag håller på för fullt med packning, bokningar, internetköp, hejdå-presenter och hejdå:n till alla fina människor som jag har lärt känna under året.
Sedan sist jag skrev så har jag hunnit fylla lagligt i USA så jag, Emma och Helena utnyttjade det och åkte och dansade downtown. Lördagen bjöd på konsert närmare bestämt Lifehouse. Det var hur mysigt som helst. På söndagen så åkte vi åter igen downtown för att titta på lite flygplan som showade sen så var vi bjuda till Emma där et var goodbye-dinner och inga ögon var torra! En perfekt helg som avslutning här.
















Imorgon åker jag och Emma till San Diego där vår resa startar. Vi får se om jag får tag på en dator så jag kan uppdatera er om hur vi har det. Vi ses snart för om en månad så är jag hemma i Sverige igen!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0