och bilen går bra?

Nu är det en ny vecka och det betyder en vecka mindre i USA. Det är verkligen nedräkning som gäller nu! Först och främst till att komma hem men också till mitt drömresemål Hawaii! Jag och Emma planerar för fullt och försöker få ihop allt på bästa möjliga sätt så vi kommer hem och känner att vi gjorde allt som vi skulle göra på öarna. För vem vet när eller om jag kommer tillbaka?

Förra onsdagen åkte Mamma och Jessica hem efter att ha spenderat 10 dagar i Chicago här med mig! Allt blev så lyckat och vi hade det så himla bra tillsammans. Vi solade, shoppade, såg en helt otrolig konsert med U2, det var storm en morgon, vi åkte till Six Flags, vi åkte upp till Lake Bluff där mamma var aupair för 25 år sedan, vi firade 4th of july, och hade det allmänt bäst!

BILDBOMB:

Oak Street Beach


Soldier Field

Nöjda efter att ha hittat våra platser som var riktigt bra! Det var vi och 65.000 andra människor. Mäktigt? Något så otroligt!











Six Flags



Lake Bluff





Ps. Jag har svettats konstant i mer än två veckor nu! Det är inte okej att köra runt i en bild i 36 graders värme utan AC!!!!! Och ni vet ju hur jag hatar när jag är varm och svettas. Helst ska ingen komma nära eller röra.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Pusssss <3

2011-07-19 @ 22:36:29

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0