5 4 3 2 1.....


Idag är det 12 dagar kvar tills jag får träffa min fina mamma och syster! Jag hoppas verkligen att jag kan hämta dem på flygplatsen som jag gjorde när Jessica kom hit sist. Oj som vi grinade då. Blir med stor sannolikhet en repris på det.

Det är lite längre kvar tills jag äntligen efter så lång tid som jag får träffa min älskade pappa, närmare bestämt 85 dagar.

Det är 59 dagar kvar tills jag fyller lagligt här i USA och jag har alltså bara 64 dagar(-lediga dagar) kvar att jobba. Så det är 64 dagar kvar tills jag och Emma sitter på ett plan påväg till San Diego och senare åker vi till nån ögrupp i Stilla Havet, Hawaii tror jag det heter, har hört att det är helt okej där ute i det blå.

Nedräkning på fullaste allvar har startat.

Kommentarer
Postat av: Sophie

Hej! Jag söker familj och är jätte intresserad att komma till Chicago. Känner du någon familj som är i behov av en ny au pair? Jag är med i Cultural Care och har tänkt att åka som tidigaste i Augusti.



Svara gärna till min mail adress.



MVH

Sophie

2011-06-22 @ 22:01:35

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0