She´s coming home



Vi har sagt hejdå till vår underbara Malin! Hon är just nu i Kalifornien med sin familj och har det hur bra som helst(hoppas jag!). Det är jobbigt det här med hejdå. Innerst inne vet jag att vi ses igen och det känns inte lika tungt. Som jag har skrivigt tidigare så säger vi hejdå till vår tid tillsammans här i USA, som aldrig kommer komma tillbaka. Du var min vardag här och hemma i Sverigie kommer det tyvärr inte bli samma. Det gör ont, men vi visste det hela tiden och nu har den stunden kommit då vi säger tack och hej för den tiden vi fick tillsammans här i vårt lilla mysiga Winnetka och Wilmette.
Jag är så glad att jag har fått träffa dig Malin, och mina andra fina vänner här. Du har så mycket glädje att sprida runt dig och en sån värme som känns så äkta. Jag kan tänka mig att du är saknad hemma i Kalmar och du kommer att ha en så bra sommar, men sen så ses vi igen, allihopa!
Du är en fantasktik människa och jag kommer att sakna dig varje dag, för Chicago är inte samma utan dig.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0