full fart

Det verkar bli värmerekord för varje dag som går! På termometern stod det 102 F idag, vilket är 39 C! Och det är så fuktig värme också så man är som i en varm bubbla...ja jag vet int ehur jag ska förklara det riktigt.
Jag och Emma åkte hem till My och hängde med hennes värdbarn i poolen. Sen var det baseballmatch i eftermiddagssolen där min värdpappa bjöd alla som ville på starka Margaritas. Baseball är en speciell sport alltså. Ganska segt och ungarna står mest och glorpå planen, ändå är det några av världens bäst betalda sportprofiler som spelar baseball. Tydligen är det riktigt svårt att få till den bästa snurren på bollen, eller träffa den när den andra fick till det där perfekta kastet.
Stranden fick kvällsällskap igen ikväll! Nu var vi alla där förutom Evelina som är och glassar runt i Kalifornien!





 



<3

 



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0